Dönüşen Pazarlamayı Tartışmaya Davetlisiniz!

Labrys

Sponsoru Olduğumuz DigitalTalks’18 Etkinliğine Davetlisiniz!

Dijital Dönüşümün tüm endüstrileri temelinden değiştirdiği günümüzde, pazarlama ekosistemine düşen yansımaları tartışabilmek için sizleri DigitalTalks Sonbahar18’de gerçekleştireceğimiz oturumumuza davet ediyoruz.

Kayıt olmak için hemen buraya tıklayın.

Artık yalnızca CMO’lar değil, tüm pazarlama profesyonelleri şirket büyümesinin lideri olmak durumunda. Bunun için markanın yaratıcısı olmanın yanı sıra müşteri deneyimi teknolojilerinden de yararlanabilmeli, şirketteki geleneksel teknoloji ekipleri ile arasında ince bir denge oturtabilmeli ve yeni yetkinlikler geliştirebilmeli.

Müşteri kazanımında “kitle yaklaşımı”, müşteri deneyiminde “deneyimi kişiselleştirme”, etkileşimi sağlamada “içerik stratejisi” pazarlamacıların teknolojiden yararlanarak bir sonraki aşamaya taşıyabileceği en önemli konular.

Tüm bu konuların tartışılacağı oturumların programını aşağıda bulabilirsiniz: DigitalTalks Sonbahar’18 Programı, 10 Ekim Çarşamba:

19:30-20:20 Modern Pazarlama: CMO’lar İçin Bir Yol Haritası Önerisi Oya Eren; Oracle, Müşteri Deneyimi Çözümleri Satış Danışmanlığı Direktörü Sinan Günal; Labrys, Yönetici Ortak

20:20-20:40 Çay & Kahve Arası

20:40-21:30 Pazarlamanın Değişen Yüzü & Gerçek Hikayeler Bircan Özbaş; Medyanet, Bilgi Teknolojileri ve İş Geliştirme Direktörü Jülide Balkanlı; Oracle, Müşteri Deneyimi Çözümleri Ülke Müdürü Tunç Özcan; Doğuş Müşteri Sistemleri, Data, Analitik & Kurumsal Ürün Yönetimi Direktörü

Labrys